luni, 14 ianuarie 2008

XML-RPC in SL

Cam toata lumea de pe Web a auzit de jocul Second Life (SL). O lume virtuala cu posibilitati nemarginite in care se poate face orice, dar orice. Pe langa comunitatea extrem de numeroasa pe care o are, lumea este intr-o continua evolutie. Fiecare personaj interactioneaza cu celelalte personaje si poate sa isi aleaga dintr-o multime de optiuni si gadget-uri, astfel incat sa devina unic.

Pana aici toate bune si frumoase. Inca o comunitate, intr-adevar mult mai de succes decat orice comunitate online, dar inca o comunitate. Ce treaba are cu XML-RPC. Simplu: Miyaoka Hitchcock s-a gandit ca ar fi frumos daca ar putea sa faca Second Life sa comunice cu restul Web-ului, sa nu mai fie o comunitate inchisa.

Miyaoka a folosit XML-RPC pentru a putea controla si genera obiecte in Second Life. Aceste obiecte depind de parametrii generati de un script PHP pe care il detine. Rezultatul... Nu prea spectaculose:) Alieni care pica dintr-un UFO. Posibilitatile pe viitor... Nemarginite in Second Life.

Filmuletul desigur:

Niciun comentariu: